Pro začátečníky


Jak správně začít cvičit v posilovně


Zastavte se na recepci a vyžádejte si úvodní hodinu s osobním trenérem. Provede Vás prostorem fitness, ukáže základní postupy a ukáže Vám, jak může efektivní cvičení doopravdy vypadat.

Vhodná doba pro cvičení


Většina odborníků se schoduje na tom, že můžete cvičit v kteroukoliv denní dobu. Základem je vybrat si takovou denní dobu, která Vám vyhovuje a která Vám umožní cvičit pravidelně, systematicky a zodpovědně.

Strava


Dospělý člověk by měl jíst alespoň 5 jídel denně (snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře). Mezi jednotlivými jídly by měly být rozestupy zhruba 3 hodiny. Samozřejmostí je pestrá a vyvážená strava a dostatek tekutin. A zapomenout nesmíme ani na vitamíny. Správný jídelníček Vám pomohou sestavit naši osobní trenéři.

Protáhnutí (strečink)


Strečink (z anglického slova stretch - protažení) je ucelený soubor cviků sloužící k protažení celého těla, snížení svalového napětí a navození pocitu tělesného uvolnění. Správné provádění strečinku má regenerační účinky, udržuje Vaše svalstvo elastické a připravené na jakoukoliv zátěž. Strečink může být prováděn jak před cvičením, tak samostatně.

Intenzita a program cvičení


Nejefektivnější cvičení je pravidelné, soustředěné vždy na konkrétní svaly. Pokud chcete něčeho opravdu dosáhnout, musíte jít za svým cílem. Ať už chcete získat fyzičku, posílit svaly nebo shodit kila, vždy existuje ideální program pro vaše fyzické i časové možnosti. Nebojte se zeptat osobních trenérů, rádi Vám pomohou zvolit správnou cestu.

Radotín Fitness
Adresa
Posilovna, kardio zóna, studiové hodiny, zumba, pilates, Nike Dynamic Training, sebeobrana, solárium, masáže, nutriční bar, dětský koutek a další ve fitness centrum Radotín.
Navštivte nás v ulici Vrážská 1562, 153 00, Praha 5 - Radotín Nové služby, moderní studiové hodiny, individuální i skupinové tréninky s trenérem a opravené prostory.
Pro lepší motivaci a atmosféru.
2017 FITNESS Radotín s.r.o., Všechna práva vyhrazena. Vytvořeno v Brand New.